marți, 29 decembrie 2009

Un exemplu de profesionalism

Am zburat ieri de la Atena.
Primul lucru bun , care m-a intampinat la aeroportul din Atena - au achizitionat un aparat de scanat incaltamintea... asa ca nu mai e nevoie sa mergi in sosete prin aeroport.
Si a 2a surpriza de asera, dupa ce ne-am imbarcat, capitanul ne anunta cu regret ca e o defectiune si va trebui sa schimbam avionul, l-am schimbat, ceea ce a insemnat 1 ora si ceva de intarziere, iar pt tot deranjul am primit in schimb un bilet gratis pe orice ruta operata de Aegean ; insotit de scuzele ecipajului .
Au fost asa de amabili incat era imposibil sa te enervezi !
Iar la noi, vreau sa iau un tren din Buc care oficial face 8 ore..dar mi s-a zis sa nu ma stresez ca e planificat sa ajunga dimineata la 4.30 pt ca e mult mai probail sa ajunga la o ora mai decenta, cum e iarna, 8 sau chiar 10....si nu vreau sa ajung la sighetu marmatiei....
Concluzia : RESTONS ZEN

3 comentarii:

  1. Romania e libera si din ce in ce mai naspa.Curaj si speranta moare ultima.

    RăspundețiȘtergere
  2. concluzia: visit my blog! fi tu insati, fi libera...rea

    RăspundețiȘtergere
  3. pt omul negru....ti-as vizita blogul, dar mai intai fi se scrie cu 2 de i -fii tu insuti......nu puteam sa nu te corectez

    RăspundețiȘtergere